Hei alle fine 2.klassinger! Vi håper dere deltar på itDAGENE 2025 og blir inspirert til å stille til styret for itDAGENE 2026🤩
Å arrangere itDAGENE er en morsom, sosial og engasjerende jobb. Det er et verv med stor frihet og en verdifull øvelse i å ta initiativ og ansvar. Alle styremedlemmene oppnår god kontakt med næringslivet.💼 Ikke minst er itDAGENE et virkelig uvurderlig bidrag til sponsing av ekskursjonen dere skal ha i 3. klasse og perfekt CV-snadder! Alt overskuddet itDAGENE tjener inn går til ekskursjonen, og ekskursjonen hadde aldri vært det samme uten itDAGENE✈️ Dersom du kunne tenke deg å stille må du ikke nøle med å ta kontakt med personen(e) som er ansvarlige for stillingen i år om du har spørsmål, eller vil vite litt mer!💙 Du finner bilde av og navnet til alle på nettsiden vår itdagene.no, eller send en mail til styret@itdagene.no så får du tak i riktig person<3 På benkeskjemaet som ligger over må dere skrive inn alle dere tror hadde gjort en god jobb i de ulike rollene, og som dere vil se i itDAGENE styret 2026!
Det nåværende styret består av 22 personer og stillingene som skal fylles er: - Leder - Nestleder - Økonomiansvarlig - Bedriftskontaktansvarlig - Markedsføring (2 stillinger) - Bankett (2 stillinger) - Logistikk (3 stillinger) - Web (2 stillinger) - Bedriftskontakter (9 stillinger)
Hvordan valget fungerer:
Leder - 2 min lukket appell + spørsmålsrunde
Nestleder, Økonomiansvarlig og Bedriftsansvarlig: - 1 min lukket appell + spørsmålsrunde
MF, Bankett, Logistikk og Web - 1 min appell + spørsmålsrunde
Bedriftskontakter - 30 sek appell + spørsmålsrunde
Delta/stille digitalt:
Om du ønsker å delta digitalt, send mail til sigrid.ludvigsen@itdagene.no 🙌
Lenke til møtet: meet.google.com/njt-tbsu-xbe
Hilsen itDAGENE-styret 2025<3